Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere için strüktürlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve ilişki alanları gibi değmaslahatkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz için farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, şık maliyette suni zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon hakikat olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arz alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yanında artık “ne istersem onu alırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga nöbetçi şanlı rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Veri ve haberleşme teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına hile iş proseslerini değmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız izlem eden yıllarda genel ağ şehir çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası çıkmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir üzeri evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web tasar çizim ve nominalm çalışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı altında başlayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin gün içre üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede devamlı yanınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtlı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, ahir matlup hatimeları vermemektedir.